We, 18.May.22, 9:36 PM
Main Sign Up RSS
Welcome, Guest
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]

Get your own Chat Box! Go Large!
Role-Playing Place » <Average Roleplays> » The Big West » Old West (Because I have wild west in my mind today.)
Old West
RazDate: Fr, 30.March.12, 3:29 PM | Message # 26
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I just kept looking at my map, "Whatever ya say kid." I say casually.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Fr, 30.March.12, 3:42 PM | Message # 27
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I sighed "I think you're looking for Gold Town" I said seeing his map. "Its on the right about 200 miles"


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Fr, 30.March.12, 6:38 PM | Message # 28
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
"Nope, I'm where I need ta be." I say without looking up from the map.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 0:07 AM | Message # 29
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

"You sure?" I asked looking at him. "Bloodstone kind of has a reputation of keeping guys like you out..."


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 0:09 AM | Message # 30
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I stay silent while looking at my map then I pull out the kid's bounty sign and hand it to the kid, "Is this you?" I ask.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 0:14 AM | Message # 31
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I gulped and the guns all aimed at him. "Yeah, thats me...look, be smart about this...you try to even go for your gun, you and your horse are filled with bullet holes."


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 0:18 AM | Message # 32
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
My hand ripped through the paper and punched him dead center in the face, "I didn't go for my gun."


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 0:28 AM | Message # 33
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I stumbled back as several pistols were pointed at his head. I moved my hands and the other guys backed off. "Okay...seriously...do you have a death wish. Its not a good idea to being doing this here. Snake Hill or Gold Town I get the idea, but here? Here's an Outlaws paradise, where you can do what you want...when you want." I grabbed my revolver and drew it. "And everyone still has your back regardless." I said as he was simply outnumbered. "So...please...so we don't have to clean you off the pavement...leave Bloodstone quietly"


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 0:30 AM | Message # 34
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I smiled and ran my face from my nose to my chin, "You got red on you." I say and laugh.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 0:44 AM | Message # 35
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I wiped my face and sighed "Look, Darkness right? Since your hear, why don't you have a drink at our local tavern. Its the best in the Triad aread (Because of how close the three towns are)" I sighed and said "Because its either that, or just leaving, or getting hundred of bullets in your body"


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 0:46 AM | Message # 36
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I smiled, "Kid, I ain't be fearin' the reaper, so threatenin' me with death means nothin'."


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 0:58 AM | Message # 37
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I sighed "Well you got to have some unfinished bussiness right? Besides I heard about you, you can be reasoned with if I'm not a Rapist. I'm not...I happen to have a private hooker sir."

(And yes...sadly that is more honerable than being a rapist in my opinion...allthough not by much)


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 0:59 AM | Message # 38
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I glared at the kid, "Son, have you ever been beaten next to death? How 'bout sold into slavery?"


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 1:12 AM | Message # 39
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I sighed "No...I basically lived in Bloodstone all my life, its only when I got out that I've seen the world. In all honesty, I'm a petty theif, and injurer...kind of the laughing stock of Bloodstone, the only reason my bounty's so high is because I've robbed, 2 casinos, twelve banks, thirty genral stores, and a bakery." I than smiled "Haven't killed no one, no how though. Came close a couple times, but I kept my cool so far." I than chuckled "So yeah...I don't know what your life was so...sorry."
I walked to him and smiled "How about I buy you a drink, and you can just...give in to the sin and pleasure of this place...if only for a night"


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 1:14 AM | Message # 40
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I smiled and nodded, "Sure." I say but I was thinking was, "I'm going to shove my shotgun down his throat and pull the trigger when he goes to sleep."


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 1:20 AM | Message # 41
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I chuckled reading his expression, and thought to myself. "Okay...so the Mansion is out tonight...guess I can sleep somewhere else in town...like my actual house."

I smiled and brought him to the bar, where everyone was smiling, drunk, having sex with whores in the back, and playing poker.

(In english Every Wild West Bar...ever)


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 1:23 AM | Message # 42
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
(Yep, but this is the nicest hunter ever.)
Darkness
I walked up to the bar and sat down, My Pump Shotty was easily visible to all so no one would try anything.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 1:28 AM | Message # 43
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I smiled as I got my regular to come to me, and make me the offer of course. Its $400 down the drain, but screw it she's good at what she does. I than sighed having to turn her down, wanting to keep an eye on Darkness, who has a few takers himself.


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 1:32 AM | Message # 44
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I kept hunched over my drink, which I wasn't even drinking, trying to keep them from getting a good grip on my coat.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 1:35 AM | Message # 45
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I chuckled seeing how nervous he was being.


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 1:35 AM | Message # 46
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I gripped the glass so hard it shattered in my hand as one of the Whores tugged on my coat.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 1:39 AM | Message # 47
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I sighed and paid for the glass, than looked at him. "Look, I know this is knew to you, but here...its okay if you indulge in a little sin." I said kissing my favorite little harlot on the cheek.


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 1:40 AM | Message # 48
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I didn't even turn to look at the kid.


Persona Non Grata
 
Dillon0909Date: Sa, 31.March.12, 1:42 AM | Message # 49
Commander
Group: Administrators
Messages: 34688
Status: Off
Nero:

I sighed and got up "Okay, have it your way. You can either act all high and mighty...or have some fun." I smiled and walked to the back, when the others just giggled.


I love Spooky Crap :D
 
RazDate: Sa, 31.March.12, 1:44 AM | Message # 50
Commander
Group: Administrators
Messages: 5797
Status: Off
Darkness
I looked from side to side then my eye twitched.


Persona Non Grata
 
Role-Playing Place » <Average Roleplays> » The Big West » Old West (Because I have wild west in my mind today.)
Search: